Yorum Gönder

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Çok saol kardeşim. İlk baş çalışmaz sanıyordum, ta ki indirene kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil kardeşim bizde yanlış olmaz :)

      Sil
    2. Uygulamayı kullanınca neden otomatik sayfa beğeniyorum?

      Sil
    3. çünkü uygulamanın özelliği o

      Sil
  3. Hocam limit bitti benim tekrar yenileniyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim limitler 100 olarak ayarlandı günün belirli saatlerinde panel sıfırlanıyor yani tekrar eklip kaldığın yerden devam edebilirsin :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. saol pnp bizi takip etmeye devam edin yenileri gelicektir.

      Sil
  5. Kardeşim programı açarken hata veriyor çözümü var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o hata herkezde çıkıyor kardeşim contine ye tıklayıp işleme devam edebilirsin

      Sil
  6. şire : webmasfb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. kardeşim beğenmiyor yavvv

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her sayfayı sadece 1 kere beğendirebilirsiniz.

      Sil
  8. çekime başla diyorum bu işlem için yeterli bakiyeniz yok diyor karedeş neden?

    YanıtlaSil
  9. ekle diyorum bu işlem için yeterli bakiyeye sahip deil diyo ?

    YanıtlaSil
  10. ekle diyorum bu işlem için yeterli bakiyeye sahip deil diyo ?

    YanıtlaSil
  11. panelde bazı hatalar var düzeltilince sayfanızı begendirebilirsiniz. bu işlem bir kaç gün sürebilir

    YanıtlaSil
  12. net freamwork initilization eror diyo nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
  13. admin sürekli hata veriyo

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. selam admin ben bir şey anlayamadım :=) programı indirdim şifreyi giriyorum şifreleri yönet diyor aynen yönetiyorum ondan sonrasını cözemedim yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  16. Admın Neden Hata Verıyor Yeterlı Lımıte Sahıp Deılsınız Dıyor ... Lütfen Yardımcı Olurmusunuz

    YanıtlaSil
  17. Kardeş Panel Nezaman Açılacak

    YanıtlaSil
  18. link i koyup ekle dıyorum bisey delıyor devam et dıyorum cekım basladı yazısı gelmıyor ?

    YanıtlaSil
  19. ya şiftre istiyo şifre ne

    YanıtlaSil
  20. şifre ney? çalıştırılamıyor luoyr kardes?

    YanıtlaSil
  21. şifre bu mu ? webmasfb.blogspot.com yazıyom olmmuyor bu çıkıyor ! "C:\Users\RABIA-~1\AppData\Local\Temp\Rar$EX84.568\Social Bayi\Social Bayi.exe" çalıştırılamıyor

    YanıtlaSil
  22. hata veriyorr indiriyorum senin yaptığını yapıyorum hata veriyor

    YanıtlaSil
  23. olmuyo yaa off bende ne güzel sevinmiştim :( :(

    YanıtlaSil
  24. olmuyo yaa off bende ne güzel sevinmiştim :( :(

    YanıtlaSil
  25. Şifre İstio şifre ne acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. webmasfb.blogspot.com

      Sil
    2. kardeşim yapıyoruz ama bir değişiklik olmuyor linki yapıştırıyorum limit 1000 ama ekle diyorum aynı değişen birşey yok

      Sil
  26. üstat sen bunu yenile bu hata veriyor

    YanıtlaSil
  27. indirdim klasör boş :) yardım ederseniz

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. kardeş ben indirdim başla diyince kod çıkıyo sorunu çözersen sevinirim

    YanıtlaSil
  30. Abi Ekle Dİyoru mAynı Fark Yok

    YanıtlaSil
  31. Rar Şifresi webmasfb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. hazır site kullanımıs admin ha hah ha :)

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. yalanınızı sikeyim sizin

    YanıtlaSil

 
Yukarı