20

Yorum Gönder

  1. istek varsa yapabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. kayahan yapabilirsen yardım etsen kardeş ekleyiver .

      facebook.com/MaejorDoruk
      yada
      facebook.com/athebladefire

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. sa usta yapabilemedik yardımcı olsanız

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. tesek işime yaradı

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Proxy patladı yada sayfa adı çevirileri kapandı :)

    YanıtlaSil
  6. kardeş webmasfb.panel.rar şifre parola istiyor

    YanıtlaSil
  7. Kaya han yardım edebilir misin ?

    Facebook/ferwardd kullanıcı adım

    YanıtlaSil
  8. facebook açığı kapattı başka yöntem bilen varsa

    fb.com/umit.akcali63 eklesin xd

    YanıtlaSil
  9. Bunu resmi yoldan yapmak için nereye baş vurmak gerekiyor. Adresi bilen varsa yazsın buraya resmi olarak başvuralım.

    YanıtlaSil
  10. Ben sayfamda sayfa adı çevirisini bulamıyorum. Her şeyi anladım teşekkürler. Ama sayfamda yok işte -,- Sayfa bilgilerini güncelleye tıkladığımda 'sayfa adı çevirisi' dışında her şey var. Bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  11. sayfa adı cevırılerı dıye bısey yok

    japon proxy kullanıyorum!

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. aynen yenisini bulunca paylasıcam takipte kalın

      Sil

 
Yukarı