0

Merhaba blog okuyucuları bugün size güncel Turkcell bedava internet yapmayı anlatacağım anlatımı görsellendirmeyle ayrıntıladım iyi günlerde kullanın





İŞLEM 1






İŞLEM 2







İŞLEM 3


30 SANİYE KADAR BEKLİYORUZ BİR UYARI YAZISI GELİCEK GÜVENİYORUM DİYİP TAMAM DİYİCEZ





İŞLEM 4


30 SANİYE KADAR BEKLEDİKTEN SONRA BU UYARI YAZISI GELİCEK FOTOĞRAFTAKİNİN AYNISINI YAPİYORUZ



İŞLEM 5







İŞLEM 5

UYARI YAZISINI ONAYLADIKTAN SONRA İSE BULUT YEŞİL OLUYORDU BU SEFER EN BAŞTA AÇTIĞIMIZ WİFİYİ KAPATIP MOBİL VERİYİ AÇIYORUZ 











DİPNOT Bunu yaptıktan sonra İnternetimiz Bedava Oluyor Lakin bir daha yapacağımızda bir daha wifi gerekicek Sınırsız bedava internet yapmış olduk Şuan Bununla Tarayıcılarda Sosyal medyada Bedava gezinebilirsiniz Google Play'a bağlanamadım Ben Anlatım bana Aitir iyi günler

Yorum Gönder

 
Yukarı