2

Merhaba Webmasfb okuyucuları

Bugün size nasıl yüksek hızda indirme yapacağınızı göstericem öncelikle işe yarıyormu diye emin olmak istedim kendi bilgisayarımda denedim ve gayet başarılı oldu normal indirme hızım 400-700 kb/s iken bi anda 2.2 mb/s oldu bunu kanıtlarla dahada etkin hale getirdim :D
Adım 1: İlk Önce Cheat Engine mizi açıp işaretlemiş olduğum bilgisayar simgesine tıklıyoruz ardın İnternet Download Manager / Steam / uTorrent hangisinden indirme yapacaksak onu seçiyoruz.


Adım2: Ardından Enable Speedhack modunu aktif ediyoruz ve speed hızını 0.5 yapıyoruz ve Apply tıklıyoruz. Artık indirme hızımızın keyfini sürelim.. Eğer bun 2-3 veya daha fazla yaparsanız bu hızınızı dahada arttırmaz aksine buga girersiniz :D


Bunlarda Blogumuzun Kanıtları :)

Cheat Engine Kullanmadan Önce

 Kullandıktan sonra

İndirme Linkleri

Cheat Engine Tıkla İndir (Alternatif )

NOT: Bir sorunuz ya da sorununuz varsa yorum yapın elimizden geldiğince yardım edeceğiz

Yorum Gönder

  1. Steamda vac ban yiyebilirmiyiz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır yemezisniz ben özellikle steamda denedim riske atmak istemiyosanız başka hesaplarda deneyebilirsiniz

      Sil

 
Yukarı