14
Arkadaşlar Botu Dağıtmaya Karar Verdim. Fakat Bende Sizden Birşey İsteyecem  Bu konu altına yorum atmak Sadece Bu Kadar 

Evet Arkadaşlar. Sistem çok iyi çalışmaktadır ve para ile satılmaktadır.


PROGRAM GİRİŞİ


PROGRAMDA KAYIT OLDUĞUN MAİL ADRESİNİ HEMEN ONAYLAYABİLİRSİN.

Resmi Orjinal Boyutta Görmek için Tıklayınız..



- BURADAN İNDİR -


ÖRNEK HESAPLAR

Winrar Şifre : SGB


Virüs Totaller : 1.Program

Buda Winrar Tarama

Kod:
9gDsnio1@yopmail.com:1Gx0shWW
A0QaC9Q7@yopmail.com:t4JCiR9Z
iXYyoEm3@yopmail.com:ye762wx6

Yorum Gönder

  1. kardes giris bolumunde username ve pass istiyor ne yapmam lazım lütfen çok acil .

    YanıtlaSil
  2. Prgramdak ıHesaplara webden gırıs yapamıyoruz

    YanıtlaSil
  3. Kullanımını Anlatırmsın az

    YanıtlaSil
  4. http://baknediyo.com Sınırsız Unfollow Özelliği ile #Baknediyo sizlerle Takipten çıkaranları sizde Unfollowlayın!

    YanıtlaSil
  5. Yalan bu arkadaşlar. Adam daha program adını bile göstermemiş... Fake amk orospu çocuğu bu yorumu onaylamayacaksın ama ananı avradını ta fetih dağlarından sikeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim slm bot hesap satan tanıdığın varmı 50 Veya 100 adet

      Sil
    2. 0539 381 4364 numaradan ulasırsan sevınırım

      Sil
  6. ben girdim yaptım ama hiç bir şekılde twitter yanlış dıyor yanı program boktan veriyor herşeyi ama twet tanımıyor

    YanıtlaSil
  7. Twıt hesabı satan varmı 50 veya 100 adet almak ıstıorum

    YanıtlaSil
  8. 0539 381 43 64 bu numaradan satacak arakasla ıletısıme gecebılırım

    YanıtlaSil
  9. Swarm hesabı satın almak isteyen varsa 539 567 09 90 whatsaptan ulaşabilir.. İstediğiniz kadar hesap var

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar twitter da takipçi sayısına göre ücretlendirme ile hesap kırıyorum
    kesinlik yok hesaba saldırırım ele geçirirsem ücreti alınca şifresini paylaşırım (hacking işlemlerinde kesinlik yoktur) ½100 kıracağım diyen dolandırıcılara güvenmeyin (sosyal medyada zor durumda olanlara ÜCRETSİZ yardım)

    YanıtlaSil

 
Yukarı