0
Peki Bu Ne İşe Yarayacak?
Kendimden örnek verecek olursam ben öğrenci evinde masaüstü bilgisayar kullanıyorum. Tatillerde memlekete gidiyorum. Eve gittiğimde bir oyunu torrentdan indirmeyi başlatmak istedim veya PC’deki bir belge lazım oldu. Tabi eve gitmeden önce PC’ye Teamviewer kuruyorum kullanıcı adı ve şifreyi sabitliyorum. Evden PC’mi açtığım zaman Tw’de devreye giriyor. Hemen bağlanıp işimi hallediyorum. Aşağıda resimlerle bu nasıl yapılacak göstermeye çalıştım. Umarım açıklayıcı olmuştur.
1-İlk Olarak PC’Ye Ağ Üzerinde Sabit IP Veriyoruz. Modemdende Yapabilirsiniz Bu İşlemi.

2- BilgisayarımYönetAğ Bağdaştırıcıları Kısımıdan Ethernet Kartımıza Çift Tıklıyoruz. Gelen Pencerde Güç Yönetimi Sekmesine Geçip Seçenekleri Aktif ediyoruz. Sihirli Paket İle Uyandırmayı Aktif Etmezseniz PC’nize her gelen pingde örnek olarak ağda birisi IP taraması yaptığında PC’niz açılacaktır.

3-Anakarttan Anakarta Farklılık Gösterebilir.! APM Confugration Sekmesi Altındaki Ayarları Yapıyoruz. Benim Anakartım X99-Deluxe.



4-Telefonumuza Gerekli Uygulamayı Kuruyoruz.
(Wake On Lan Uygulamasını PlayStoreden Edinebilirsiniz)
5- Butona Basarak (+) PC’mizi Ekliyoruz.6- Listeden PC’mizi Seçip Ekliyoruz.
7- Artık PC’miz Kapalı İken Başarılı Bir Şekilde Wake Up’a Basarak Açabiliriz.

    Link

Yorum Gönder

 
Yukarı